Dam 100 pnk......!! napisz wypracowanie sajsfikszyn o wycieczce klasy 6c wraz z nauczycielami np.ddo niby landi!wypracowanie w stanie przyszłym np.w roku 2481 klasa 6 c wybrałą się w wycieczkee...................................................................................

2

Odpowiedzi

2010-02-19T21:42:08+01:00
29 kwietnia 2035 roku klasa 1a wraz z wychowawcą wybrała się w podróż na Księżyc. Spędzą tam 3 dni w stanie nieważkości. Uczniowie byli podekscytowani wyprawą jednak Tina oświadczyła że nie jedzie bo już tam była! Ba! Na księżycu?! Jest starsznie bogata i zarozumiała. Kiedy rozpłakane mamy i dzielni ojcowie wpuścili swoje dzieci w skafandrach na pokład w powietrzu czuło się przygodę. Jednak rzeczywistość okazała się całkiem inna. Na księżycu było wielu turystów robiących zdjęcia Ziemi. Dzieci były zawiedzione gdyż spodziewały się mieć "planetę" dla siebie. Te trzy dni mineły w uroczej atmosferze mimo tłumu turystów. Ostatniego dnia dzieci kupiły pamiątki dla rodziców i rodzeństwa i ruszyły w podróż na Ziemię.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:47:31+01:00
21 marca 2593 roku klasa 6 "c" wybrała się na niesamowita wycieczkę do krainy skoczków. Było to niesamowite przeżycie. Krainę zamieszkiwały małe stworki zwane " skoczkami " . Uczniowie spędzili tam 2 dni. Spali na tapczanach zrobionych z liści oraz jedli przysmak skoczków, czyli zupę z nibynóżek. To było niesamowite przeżycie ... Chętnie powtórzyliby ta podróż.


...;D **