Eem, muszę wymyślić piosenkę o Malwinie ! Jest postać z bajki humorystyczna i wgl to na muzykę, a ja nie mam weny.. Daję 40 pkt !! I naj..:)) Aha i to ma być na melodie piosenki disco polo( boys lub inne) Nie koniecznie disco polo ale najlepiej jakiejs znanej ploseeee

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:39:06+01:00
Malwina, Malwina to super dziewczyna

Lubi denerwować innych oraz tez ukrywać winnych.

Chodź jest czasem wkurzająca lepsza jest od każdego osła. < 33

Ubiera się fajnie, maluje róznież się ładnie.


Mozesz tez troszkę pozmieniać kolejność ;]]

Licze na NAJ !
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T21:41:48+01:00
To było tak niedawno pamiętam gdy
usta nasze tak się całowały
Ty tak cudnie całowałaś aż mi się zrobiły rożki
I wtedy pomyślałem, że chce pokonać z Tobą wszystkie dróżki.

To Malwina, co za dziewczyna
To Malwina słodka niczym miód
To Malwina co za dziewczyna
To Malwina jej nogi kocham no i biust

To było tak niedawno pamiętam gdy
dłonie nasze tak się dotykały
Ty mnie tak delikatnie głaskałaś, że aż przeszły mnie ciarki
i pomyślałem że pójdziemy na pieczarki.

To Malwina, co za dziewczyna
To Malwina słodka niczym miód
To Malwina co za dziewczyna
To Malwina jej nogi kocham no i biust
1 5 1
2010-02-19T21:58:39+01:00
O Malwina prosze cię pokochaj wreszcie mnie!
O Malwina proszę cie nie okłamuj ciagle mnie!
Malwina ty jesteś słodka jak malina,lecz nie kochasz mnie. Ja ciebie proszę nie okłamuj mnie
6 3 6