Całe dokładnie przetłumaczyć na polski żeby miało sens!

Oh woooah, oh woooooah, oh wooooah, oh.
You know you love me, I know you care,
you shout whenever and I’ll be there.
You are my love, you are my heart
and we will never ever ever be apart.
Are we an item? girl quit playing,
we’re just friends, what are you saying.
Said there’s another, look right in my eyes,
my first love broke my heart for the first time.
And I was like…

[Chorus]
Baby, baby, baby oooooh,
like baby, baby, baby noooooooo,
like baby, baby, baby, ooooh.
Thought you’d always be mine, mine (repeat)

[Justin Beiber]
Oh, for you I would have done whatever,
and I just can’t believe we aint together
and I wanna play it cool the thought of losing you
I buy you anything, I buy you any ring,
and now please say baby fix me and you shake me til’ you wake me from this bad dream.
I’m going down down down down
and I just can’t believe my first love won’t be around.
And I’m like…

[Chorus]

[Ludacris]
Luda, When I was 13 I had my first love,
there was nobody that compared to my baby
and nobody came between us, no-one could ever come above
She had me going crazy, oh I was star-struck,
she woke me up daily, don’t need no Starbucks.
lyrics courtesy of killerhiphop.com
She made my heart pound, I skip a beat when I see her in the street and
at school on the playground but I really wanna see her on the weekend.
She knows she got me dazing coz she was so amazing
and now my heart is breaking but I just keep on saying….

[Chorus]

Now I’m gone,
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
now I’m all gone.
Gone, gone, gone, gone, I’m gone.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:44:00+01:00
Ohhhh ah
Ohhhh ah
Ohhhh woah ohhhh oh

Wiesz, że kochasz mnie
Wiem, że troszczysz się
Gdy tyko zawołasz, chcę być tam
Ty jesteś moją miłością
Ty jesteś moim sercem
I nie zrobilibyśmy nigdy, przenigdy nic by być daleko od siebie

Czy my jesteśmy elementem gry?
Dziewczyna opuściła granie
My jesteśmy tylko przyjaciółmi,
Jacy są, powiedz.
Weź inne prawo spojrzenia w moje oczy
Moja pierwsza miłość, złamała mi serce, przez pierwszy czas

Byłem jak
dziecko, dziecko, dziecko, nieee
Jestem jak
dziecko, dziecko, dziecko, nieee
Jestem jak
dziecko, dziecko, dziecko, nieee
Myślałem, że zawsze będziesz moja (moja)
kochanie, kochanie, kochanie, nieee
Jestem jak
dziecko, dziecko, dziecko, nieee
Jestem jak
dziecko, dziecko, dziecko, nieee
Myślałem, że zawsze będziesz moja

Dla ciebie, zrobiłbym cokolwiek
Kolejna szansa kiedy jesteśmy razem
I zechciej zagrać, to dla takich jak ty.
Kupię tobie coś
Kupię tobie powód, czemu byłem łatwy.
Powodujesz, że się rozsypuje
Kochanie napraw mnie
Możesz mnie otrząsnąć, obudzić z tego złego snu.
Idę na dół, na dół, na dół

Kochanie, kochanie, kochanie, niee
Jestem jak
dziecko, dziecko, dziecko, nieee
Jestem jak
dziecko, dziecko, dziecko, nieee
Myślałem, że zawsze będziesz moja (moja)

Kochanie, kochanie, kochanie, nieee
Jestem jak
dziecko, dziecko, dziecko, nieee
Jestem jak
dziecko, dziecko, dziecko, nieee
Myślałem, że zawsze będziesz moja

Możesz dać mi całą swoją miłość.
Ale czasami to nie wystarczy
Nikt nie powiedział mi, że ten dzień przyjdzie
Teraz jestem zupełnie zagubiony
Możesz dać mi całą swoją miłość.
Nikt nie powiedział mi, że ten dzień przyjdzie

Byłem, byłem jak
dziecko, dziecko, dziecko, nieee
Jestem jak
dziecko, dziecko, dziecko, nieee
Jestem jak
dziecko, dziecko, dziecko, nieee
Myślałem, że zawsze będziesz moja

Yeahh, yeah, yeah
Yeahh, yeah, yeah
Yeahh, yeah, yeah
Yeahh, yeah, yeah
Yeahh, yeah, yeah

Teraz jestem cały twój, twój, twój ohhh*
Jestem twój ohhhhh


Licze na naj!!!!
2010-02-19T23:15:36+01:00
Woooah Oh, oh woooooah, oh wooooah, oh.
You know you love me, I know you care,
Ci wiadomość kiedy i ja tam będę.
You are my love, you are my heart
i nigdy nigdy nigdy się od siebie.
Czy przedmiot? Dziewczyna zakończyć odtwarzanie,
jesteśmy tylko przyjaciółmi, co ty mówisz.
Powiedział, że nic innego, spójrz w prawo w moich oczach,
moja pierwsza miłość złamała mi serce po raz pierwszy.
I było jak ...

[Chorus]
Baby, baby, baby oooooh,
jak baby, baby, baby NOOOOOOOO,
jak baby, baby, baby, ooooh.
Pomyślał, że zawsze będziesz moja, moja (powtórzenie)

[Justin Beiber]
Och, bo chciałbym zrobić cokolwiek,
a ja nie mogę uwierzyć, że nie jest razem
i chcę play it cool myśli Losing You
Kupić cokolwiek, mogę kupić żadnych ring
a teraz proszę powiedzieć, baby fix me and you shake me til 'budzisz mnie z tego złego snu.
I'm going down Down Down Down
a ja po prostu nie mogę uwierzyć, że moja pierwsza miłość nie będzie w pobliżu.
And I'm like ...

[Chorus]

[Ludacris]
Luda, kiedy miałem 13 miałem moją pierwszą miłością,
nie było nikogo, że w porównaniu do mojego dziecka
i nikt nie przyszedł między nami, nikt nie mógł jeszcze przyjść powyżej
Miała me going crazy, oh I był star-struck,
obudziła mnie codziennie, nie potrzebują żadnych Starbucks.
Dzięki uprzejmości teksty killerhiphop.com
Zrobiła mój funt serca, I skip a beat, kiedy widzę ją na ulicy i
w szkole na placu zabaw, ale naprawdę chcę oglądać ją na weekend.
Ona wie, że dostał mi dazing coz she was so amazing
a teraz moje serce pęka ale just keep on mówi ....

[Chorus]

Now I'm Gone,
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
now I'm all gone.
Gone, Gone, Gone, Gone, I'm Gone.