Napisz,jakie-według ciebie-znaczenie dla rozpowszechnienia się pisma miało wynalezienie alfabetu.Uzasadnij swoją odpowiedz

Bardzo proszę o pomoc bo jutro mam historię a mam dwie negatywne oceny jeśli to zadanie napisze to dostane pozytywną ocenę błagam dam dużo punktów:))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T19:27:07+02:00
Gdyby nie wynalezienie alfabetu pismo rozwijaloby sie duzo wolniej gdyz musiano by sie poslugiwac czasochlonnymi rysunkami i zwydziwianymi symbolami
1 5 1
2009-10-14T19:28:15+02:00
Ponieważ możemy sobie pisać np na tej stronie i dostawać glupie rozwiazania, oprocz tego mozemy czytać glupie ksiązki i miec klawiature z literami z alfabetu
1 5 1
2009-10-14T19:34:03+02:00
Alfabet jest bardzo ważnym znacznikime w życiu każdego człowieka .
Dzieki temu poznaliśmy dokładnie każdą literę ,które tworzą słowa,wyrazy .
1 5 1