Odpowiedzi

2010-02-19T21:39:10+01:00
Może warstwami spróbuj w photoshopie albo gimp-ie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:39:19+01:00
Można to zrobić za pomocą programów:
http://www.dobreprogramy.pl/GIMP,Program,Windows,13219.html
http://www.dobreprogramy.pl/PaintNET,Program,Windows,12332.html

w Paint:

1)Wybierasz narzędzie o nazwie:Zaznacz dowolny kształt.
2)Obrysowujesz to co chcesz wyciąć.
3) Edycja-Kopiuj
4) Plik->Nowy->Wklej lub tylko wklej.
Paint to nie jest jednak najwspanialszy program graficzny i nie można oczekiwać zbyt wiele.