Napisz dowcipne ogłoszenie do gazety.
Przykład:Zamienię wypisany długopis na pióro wiecznekontakt pod numer telefonu: 011 333 44 55, Chcę zostać porządnym człowiekiem poszukuje wspólnika...

Pliss napiszcie mi coś sensownego bo ja naprawde nie wiem:))Z góry dzięki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:52:41+01:00
Samotna matka Justyna Kowalska szuka ojca swojego dziecka. Kontakt: 880 808 888 :)

dobre nie ? x D
5 2 5
2010-02-19T21:53:41+01:00
Mam do oddania lub zamiany smakowity baton: Mars. Jest on w stanie dobrym ale jest lekko nadgryziony. Czekolada jest cała, a opakowanie batona nie zniszczone. Chętnych po zamiane lub odkupienie batona prosze o kontakt pod numerem telefonu: 05674326 lub proszę przyjśc pod wskazany adres: ul. Mleczna 67/54. Gorąco polecam tylko taka okazja u mnie.

;D liczę na naaj :)
6 2 6
2010-02-19T21:59:04+01:00
1. Zamienie telefon z głośnym dzwonkiem "Jesteś szalona..." na telefon z wibracjami - chcę wtopić sie w tłum. pod numerem telefony: 560434234
4 3 4