Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T21:58:34+01:00
C-drugi bok równoległoboku
4²+3²=c²
16+9=c²
c²=25
c=√25=5cm
ob.=2*10cm+2*5cm=20cm+10cm=30cm
1 5 1
2010-02-19T21:58:36+01:00
X²=h²+4²
x²=9+16
x=√25
x=5

O=5+5+10+10=30
2010-02-19T22:06:29+01:00
H=3cm
odcinki podstawy= a=4cm , b=6cm
długość ramienia=c
długość podstawy= 4cm + 6cm=10cm
długość ramienia = h2 + a2=c2
9+16=c2
c=5
obwód =5+5+10+10=30cm