Odpowiedzi

2010-02-19T22:04:10+01:00
Wyżyna Śląska
Rzeka:Wisła
Jezioro:Jezioro Goczałkowickie.

Wyżyna Krakowsko-Częstochowska
Rzeka:Warta, Biała Przemsza, Czarna Przemsza, Pilica, Dłubnia
Jezioro:

Niecka Nidziańska
Rzeka:Nida i Pilica.
Jezioro:

Wyżyna Kielecko-Sandomierska
Rzeka:Pilicą a Wisłą przepływa obok
Jezioro:

Wyżyna Lubelska i Roztocze
Rzeka:Wisła, Bug, Wieprz, Krzna, Bystrzyca i Huczwa
JEzioro:


Sorka ze nie ma jezior:(
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T22:05:48+01:00
1)
* Jezioro Chechelskie
* Jezioro Chechło-Nakło
Przemsza i Kłodnica, Wisła
2)
Warta, Biała Przemsza, Czarna Przemsza, Pilica, Dłubnia, Szreniawa, Czarka (Żarki-Letnisko), Prądnik, Wiercica, Rudawa, Chechło, Dulówka, Kluczwoda, Sanka, Rudno, Będkówka, Kozi Bród.
Jezioro Porajskie
3)
Dłubnia, Szreniawa, Nidzica, Wschodnia i największa NidaUniejówka
4)Kamienna, Nida, Czarna Nida, Kamienna, Wisła, dwie Czarne, Bobrza, Lubrzanka, Pokrzywiana
5)Wieprz, Bystrzyca, Tanew i Huczwa. Występują tutaj także małe, nieliczne jeziora.
10 4 10
2010-02-19T22:21:28+01:00
Wyż.ślaska:
rzeki:
Biało Przemsza
Kłodnica
Czarno Przemsza
Przemsza
jeziora:
Goczałkowickie
Dzieckowickie
Przeczyckie
Świerklaniec
wyż.Krakowsko-Częstochowska:
rzeki:
warta
liswarta
Mała Panew
Przemsza
wyż.Kielecko-Sandomierska:
rzeki:
czarna nida
nida
wyż.Niecko-Niedziańska:
Szczerniawa
Nida
Czarna
Wisła
Kielecko-Sandomierska:
Wisła
Czarna
Tanew
Kamienna
wyz.Lubelska
Wieprz
Bystrzyca