Rozprawka: 3 antywartości ( każda z nich oparta lekturą , bądź książką ,która była czytana ), których należy się wystrzegać.

Lektury np:
Kamizelka, Krzyżacy, Zemsta, Mały Książe, Siłaczka, Quo Vadis, Kamienie na szaniec, Syzyfowe prace, Antygona, Stary człowiek i morze, Skąpiec, Latarnik.

Potrzebne Bardzo !!!!!

2

Odpowiedzi

2010-02-19T22:00:27+01:00
Ja dałabym na podstawie skąpca: skąpstwo, łakomstwo na pieniądze, zachłanność
na podstawie małego księcia: zarozumialstwo, brak miłości, brak przyjaciół
kamienie na szaniec: poddanie się rusyfikacji, niewalczenie o polskość, brak własnych wartości, których należałoby się trzymać. Musisz to wszystko ładnie rozwinąc ja nie jestem w stanie ci pomóc bo nie mam czasu, zrobiłam ile mogłam postaraj sie aby rozwinięcie miało ład i skład. nie zapominaj o wyrazach łączący tekst:nastepnie , potem, później..., praca nie może byc monotonna np. pierwszy argument, drugi argument, musisz używać innnych rozpoczęć : argumentem, który..., kolejny argument, argument popierający... nie zapomnij o problemach poruszonych w lekturze. opisz ją krótko zwięźle i nie oddalaj się zbytnio od tematu na którym piszesz. powodzenia!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T22:00:47+01:00
1. Skąpiec - skąpstwo, chciwość ( postawa Harpagona)
2. Zemsta - intrygi, kłamstwa
3. Antygona - brak szacunku do innych, do ich praw( postawa Kreona)
1 5 1