Odpowiedzi

2009-10-14T19:33:11+02:00
Fajna buźka szukasz bolca? te w gniazdku to tzw zero jak pierdyknie to wtedy prąd przez nie mknie ;)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T19:33:18+02:00
Tzw "bolce" są pewnym rodzajem uziemienia są żeby zapobiec spięciu
1 5 1
2009-10-14T19:59:26+02:00
Ponieważ gdy dojdzie do zwarcia nadmiar prądu jest"usuwany" za pomocą tego oto bolca, dzięki temu nie zostajemy np. porażeni
3 5 3