Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T07:04:21+01:00
1. Jak nazywali się opiekunowie Ani?
a) Karol i Maryla Sloane
b) Małgorzata i Tomasz Linde
c) Lucy i Gilbert Blythe
d) Maryla i Mateusz Cuthenberowie

2. W jakim mieście mieszkali Cuthenberowie?
a) Avonlea
b) Beetchtown
c) Charlettown
d) Kingsporot

3. Jak nazywał sie dom który wynajmowały dziewczęta?
a) Zacisze
b) Zakątek Poezji
c) Morskie Ustronie
d) Ustronie Patty

4. Jak przezwał Anię Gilbert?
a) marchewka
b) pomarańcza
c) wiewióra
d) pietruszka
1 5 1
2010-02-20T08:47:33+01:00
1. Ania z zielonego wzgórz to:
a) legenda
b) baśń

2. główna osoba w tym tekście to:
a) chłopczyk
b) dziewczynka xD

3. Kto mieszkał na zielonym wzgórzu:
a) Maryla i Mateusza Cuthbertów
b) Maryla i Michał Cuthbertów

4. Jak miała na nazwisko Ania ( główna bochaterka)
a) Zielone wzgórze
b) Shirley

5. Ania była:
a) sierotą
b) miała rodziców i była szczęściwa

6. Ania została:
a) u Maryli Mateusza
b) czy poszła na studja czteroletnie
1 5 1