Odpowiedzi

2010-02-19T22:16:00+01:00
M+t=35
m=3/4xt

m=35-t
m=3/4xt

35-t=3t/4 /*4
140-4t=3t
140=7t
t=20

m=35-t
m=15

odp. m=15, t=20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T22:17:21+01:00
M + t = 35
m=3/4 x t

3/4 x t + t = 35
m=3/4 x t

1 3/4t=35/ 7/4
m=3/4t

t=20
m= 3/4 x 20

t=20
m=15
2010-02-19T22:17:49+01:00
M+t=35
m=¾t

m+t=35
m-¾t=0 /*(-1)

m+t=35
-m+¾t=0

1¾t=35
⁷₄t=35 /*⁴₇
t=20
m=35-20
m=15

spr:20+15=35