Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T22:38:02+01:00
- zmniejsza stres
- uspokaja
- przeciwdziała skurczom mięśni
4 4 4
2010-02-19T22:39:40+01:00
Stopy magnezu z miedzią są wykorzystywane w przemyśle lotniczym i kosmicznym, tam gdzie stopy tytanu i glinu są za ciężkie. Stopy magnezu z litem są stopami o jednej z najniższych gęstości i lepszym niż dla innych stopów stosunku wytrzymałości mechanicznej do masy. W podobnych zastosowaniach wykorzystywane są także magnale (stopy glinu z magnezem) oraz elektrony (stopy magnezu, glinu, cynku, manganu i krzemu).
Ze stopów magnezowych coraz częściej wykonuje się obudowy urządzeń elektronicznych i precyzyjnych, np.: obudowy notebooków, kamer filmowych i video oraz aparatów fotograficznych. Zmniejsza nadpobudliwość, pobudza oraz zmniejsza nieprawidłowość pracy serca. Mam nadzieję, że pomogłem. :)
4 4 4
2010-02-19T23:01:50+01:00
Magnez nalezy spożywać podczas
• trudności z koncentracją,
• bezsenność,
• poranne zmęczenie (nawet po wielu godzinach snu),
• stany niepokoju i lęku,
• zawroty i bóle głowy
• skurcze i „mrowienie" mięśni
• napadowe bicie serca,
• nudności,
• wypadanie włosów oraz
• łamliwość paznokci,
• próchnica zębów
• podatność na infekcje.

6 4 6