Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T22:40:41+01:00
X - podstawa
x+3 - ramię trójkąta

x+2*(x+3)=42
x+2x=42-6
3x=36 | /3
x=12

x+3=15

Odp. Podstawa tego trójkąta ma 12 cm, a ramiona po 15 cm.
7 4 7
2010-02-19T22:41:44+01:00
X-podstawa
x+3-ramiona
x+2*(x+3)=42cm
x+2x+6=42
3x=42-6
3x=36/:3
x=12cm-podstawa

x+3=12+3=15cm-ramiona
odp.podstawa ma 12cm,a ramiona po 15cm
5 3 5
2010-02-19T22:43:35+01:00
Obw = 42 cm
x + 3 - podstawa trójkąta
x - ramie trójkąta
(x+3)*2+x= 42cm
3x= 42cm-6
3x=36 /3
x= 12cm
12cm+3cm= 15cm
Odp Postawa tego trojkąta wynosi 12 cm a ramie 15 cm
8 3 8