Odpowiedzi

2009-10-14T19:28:59+02:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/14880-15-rozwin_mysl_jana_pawla_ii_skierowana_do_mlodziezy_ze_lepiej_byc_niz_miec


coś z tond możesz wybrać ;p
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T19:30:40+02:00
"Lepiej być niż mieć" - człowiek, który ma materialistycznie wszystko, a wewnętrznie jest nieszczęśliwy, nie cieszy się już z tego, co ma. nie jest zadowolony z siebie, źle się czuje sam ze sobą, nie chce być tym kim jest. a człowiek, który jest biedny, ale szczęśliwy, dobrze się czuje sam ze sobą i kocha siebie nie odczuwa tak braku niektórych rzeczy - dlatego lepiej być, niż mieć.
5 4 5
2009-10-14T19:50:21+02:00
To co napisze to słowa które Jan Paweł II powiedział w swoim przemówieniu na Westerplatte po słowach "lepiej Być niż mieć"
"...Bardziej być to więcej mieć ale nigdy samo więcej mieć nie może zwyciężyć bo w tedy człowiek może stracić to co najważniejsze swoje człowieczeństwo, swoja godność..."
"...Dzisiejsze więcej być młodego człowieka to odwaga..."
"...Więcej być to na pewno nie ucieczka od codziennych problemów..."
1 5 1