Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T22:55:35+01:00
Wybrałem do bierzmowania imię Maksymilian, ponieważ jest on potronem: elektryków, energetyków, elektroników, Honorowych Dawców Krwi, rodzin, uzależnionych od narkotyków, dziennikarzy, osób więzionych, ruchu pro-life, krótkofalowców, Zduńskiej Woli, Pabianic, a ja miałem świętej pamięci dziadka energetyka, który oddawał krew kiedy tylko to było możliwe, co stanowi dla mnie wzór do naśladowania. Mysle, że raczej tego, że tak nakłamiesz nikt nie będzie sprawdzał tego co napiszesz lub opowiesz katechecie/tkce. Mam nadzieję, że pomogłem. :)
3 2 3
2010-02-19T23:05:07+01:00
Wybrałem imie Maksyilian gdyż Św Maksymilian był bardo odważny i ardzo go za to szanuje . by on patronem : energetyków, elektroników, Honorowych Dawców Krwi, rodzin, uzależnionych od narkotyków, dziennikarzy, osób więzionych, ruchu pro-life, krótkofalowców, Zduńskiej Woli, Pabiani.
A ja w pryszłości chce zostać elektrykiem . :DD .
Myslę że Św Maksymilian bd mnie strzegł od złego ;p

licze na naj ;p

9 3 9