Odpowiedz na pytania to jest do krzyzówki jak cos
1.Pustynia połozona w Azji, na północ od tybetu.( 4 litery)
2.Warstwa wiekszych fragmentów skalnych, które nie zostały wywiane przez wiatr.( 2 słowa pierwsze słowo-4 litery, drugie-10 liter)
3.Forma rzeźby terenu utworzona w wyniku akumulacji działalnosci wiatru.(5 liter)
4.Poziomy ruch powietrza(5 liter)
5.Rodzaj wydmy przypominającej krztałtem sierp.(7 liter)
6.Do powstania tej pustyni przyczynił sie zimny prąd Benguelski( 5 liter)
7.Inna nazwa pustyni żwirowej(5 liter)

2

Odpowiedzi

2010-02-19T23:23:21+01:00
1.Gobi
2.
3.wydma
4.wiatr
5.barchan
6.Namib
7.Serir
40 2 40
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T23:26:28+01:00
1. Gobi
2. bruk deflacyjny
3. wydma
4. wiatr
5. barchan
6. Namib
7. serir
30 4 30