Odpowiedzi

2010-02-19T23:05:45+01:00
A) 7302, 4053, 3027, 5043
b) 5732, 7532, 3212, 7012
c) 7032, 3502, 5322, 2532
czy to dobrze jest ?
no raczej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T23:10:33+01:00
A) - każda liczba, której suma cyfr jest podzielna przez 3, też dzieli się przez 3, więc będzie np.:
1023, 1203, 1032, 1230, 1320, 1302, 5310, 5103, 7320, itd...:)

b) - liczba dzieli się przez 4 tylko wtedy, jeśli jej dwucyfrowa końcówka jest podzielna przez 4:
3012, 5732, 3520, 1072, 3752, 7512, itd.

c) - te liczby muszą być parzyste, nie mogą jednak się kończyć zerem:
1532, 7302, 5732, 3172, 7152, 7532, 5372, itd.

Pozdrawiam ;]
17 4 17
2010-02-20T03:01:24+01:00
A) 1023, 1203, 1032,
b) 3572, 5732, 7012,
c) 7352, 3512, 1372
4 3 4