Odpowiedzi

2010-02-20T01:25:38+01:00
Książka jest dobra na wszystko ponieważ jej bohaterowie potrafią nas pozweselic, wesprzeć. Gdy mamy problem powinniśmy zajżec do książki i próbować naśladować bohatera który ma być może podobny problem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T02:41:46+01:00
Moi drodzy, jesteśmy tutaj dzisiaj aby polemizować nad tematem książek. Każdy wie że aby zająć czymś myśli w trudnych chwilach trzeba coś zrobić, aby odnaleźć odpowiedź na nurtujące nas pytanie wystarczy jedynie Do niej sięgnąć . Do książki moi mili. W książkach zawarta jest wiedza wielu wybitnych ludzi, która może przydać Ci się w dużym stopniu w życiu. Więc dlaczego nadal uważasz że czytanie książek to strata czasu???







Daj naj PLX