Odpowiedzi

2010-02-19T23:20:00+01:00
Mianownik Gopło
dopełniacz gopła
celownik gopłu
biernik gopło
narzędnik z gopłem
miejscownik o gople
wołacz gopło
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T23:22:19+01:00
# Mianownik (kto?co?) - jezioro Gopło
# Dopełniacz (kogo,czego) - jeziora Gopło
# Celownik (Komu? Czemu?) - jezioru Gopło
# Biernik (kogo? co?) - jeziora Gopło
# Narzędnik (z kim, z czym) - jeziorem Gopło
# Miejscownik (o kim, o czym) - o jeziorze Goplo
# Wołacz - jezioro Gopło !
5 4 5
2010-02-19T23:51:55+01:00
Mianownik - jezioro Gopło
Dopełniacz - jeziora Gopło
Celownik - jezioru Gopło
Biernik - jeziora Gopło
Narzędnik - jeziorem Gopło
Miejscownik - o jeziorze Gopło
Wołacz - jezioro Gopło !