Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T23:26:41+01:00
X - szerokość
x+4 - długość
2x+2(x+4)=44
2x+2x+8=44
4x=36
x=9
x+4=13

Wzmiary tego zdjcia to 9cmx13cm.
2010-02-19T23:26:43+01:00
X+4x=44
5x=44 |:5
x=8,8cm - szerokość

długość
4x= 4*8,8=35,2 długość
2010-02-19T23:27:18+01:00
X-długość
y-szerokość
x=y+4

2x+2y=44
2*(y+4)+2y=44
2y+8+2y=44
4y=44-8
4y=36/:4
y=9

x=y+4
x=9+4
x=13
odp.wymiary ramki to:długość 13cm,a szerokość 9cm