Odpowiedzi

2010-02-20T00:39:22+01:00
A=5

przekątna^2 =a^2 + (apierwiastek z 2 )^2

przekątna^2=25 + 50=75

przekątna = 5 * pieriwastek z 3

2 3 2
2010-02-20T00:40:13+01:00
A=5
Wzorowałam się na tym, gdyż nie znam wzoru na pamięć ^^ :
http://matematyka.pisz.pl/strona/1859.html

d=a√3
d=5√3[j]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T00:40:18+01:00
Jaką długość ma przekątna sześcianu o krawędzi długości 5?
a = 5 - krawędź sześcianu
D = ? - przekatna szescianu

D = a√3 - wzór na przekatną szescianu
D = 5√3
D ≈ 8,65
3 5 3