Jak rozmnazaja sie kwiaty? Nie wiem tylko jednego szczegolu i nie jestem pewien czy tak jak napisze bedzie dobrze.
Gdy pylek dostanie sie na znamie slupka nastepuje zapylenie. Potem ziarno pylku wytwarza lagiewke pylkowa ktora przeprowadza plemniki i tu nie wiem do czego potem sie z plemnikow i komorki jajowej tworzy zalazek ktory sie przeksztalca w nasiono a zalaznia rozrasta sie i przeksztalca w owoc. M0ze tak byc prosze o odp czy plemniki wedruja do komorki jajowej czy zalazni

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T07:09:34+01:00
2010-02-20T09:26:08+01:00
Może być ze do komórki jajowej ; P
2010-02-20T10:21:07+01:00