Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T08:46:56+01:00
Ach , ta zima
ciągle nam dokucza
wszedzie śniegu po kolana
gdy idę z rana.
Ciągle robi nam na złość,
śnieg się nie roztapia
a wręcz przeciwnie
ciągle pada.
I tak już od wielu wielu dni
sypie,sypie i sypie ...
Wszyscy lato chcą
a zima , nie daje za
wygraną .
Ale , my umiemy sobie z
nią , radzić , bo choć
mróz za okem , to zawsze
można się przytulić do
bliskej nam osoby
i chociaż mrozu ze sobą ma
to i tak każdy ją kocha . ;-D
2010-02-20T08:48:10+01:00
Witam jestem Pani Zima
Jak to zawsze dzieci,
mysla bardzo mrozna zima,
Gdy nawiedze was z nienacka,
bardzo sie cieszycie,
Wciaz gdy rano odsniezacie,
swoje brum brumki
Moge wam pomóc,
pod jednym warunkiem,
A tym warunkiem jest to ze,
pomozecie byc dla mnie ciepłą zima
Wiec gdy przyjde jeszcze raz,
zawita u was karaibski zar
i minki poprawia sie natychmiast !!
1 4 1