Odpowiedzi

2010-02-20T09:18:10+01:00
Http://www.kul.lublin.pl/oldbukul/wystawy/kawiarniana_galeria/biblia_augsburgska/iluminacje/a_5.jpg



http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.kul.lublin.pl/oldbukul/wystawy/kawiarniana_galeria/biblia_augsburgska/iluminacje/a_5.jpg&imgrefurl=http://www.kul.lublin.pl/oldbukul/wystawy/kawiarniana_galeria/biblia_augsburgska/iluminacje_augsburgskie.htm&usg=__PvirpNApHnf6GtT7gWCV-49I-vc=&h=317&w=270&sz=23&hl=pl&start=1&um=1&itbs=1&tbnid=qrmbnag6XCjENM:&tbnh=118&tbnw=101&prev=/images%3Fq%3Dstworzenie%2B%25C5%259Bwiata%2Bprzez%2Bboga%26um%3D1%26hl%3Dpl%26rls%3Dcom.microsoft:pl%26tbs%3Disch:1


Przesyłam tak 2 linki, bo załącznik mi się nie chce otworzyć...
WARTO ZAJRZEĆ
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T09:19:36+01:00
Pan Bóg jest artysta ponieważ daje na świat ludzi, zwierzęta, rośliny. A ci tworzą piękne arcydzieła. On sam tworzy artystów więc po części też jest artysta który tworzy dzieła sztuki i które muszą być zauważone.
2010-02-20T09:50:26+01:00
Http://xemanhdep.com/gallery/landscape1/landscape105.jpg
http://www.asiaexplorers.com/vietnam/tam_coc/01.jpg
http://xemanhdep.com/gallery/landscape1/landscape114.jpg
http://th.interia.pl/30,b7417a9602357250/101511.jpg
http://www.miechula.webpark.pl/motyle/motyle_grafika/motyl_owad.jpg na przykład takie coś