Odpowiedzi

2009-10-14T19:46:04+02:00
A) 4° 21' wschód
b) 59° 56' północ
c) szer. 59° 23' północ
dług. 18° 0' wschód
d) szer. 51.94
dl. 15.50
e) szer. 48° 09' północ
dł. 17° 07' wschód
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T19:51:23+02:00
Bruksela -
Szerokość geograficzna: 50° 51' północ
Długość geograficzna: 4° 21' wschód


Oslo -
Szerokość geograficzna: 59° 56' północ
Długość geograficzna: 10° 41' wschód

Sztokholm-
Szerokość geograficzna: 59° 20' N
Długość geograficzna: 18° 03' E

Zielona Góry -
Szerokość geograficzna- 51° 56' 23 '' N
Długość geograficzna: - 15° 30' 18 '' E

Bratysława-
Szerokość geograficzna: 48° 09' północ
Długość geograficzna: 17° 07' wschód


Bardzo proszę !
5 1 5
2009-10-14T20:08:35+02:00
A) 4° 21' e
b) 59° 56'n
c) szer. 59° 23' n
dług. 18° 0' e
d) szer. 51.94
dl. 15.50
e) szerokosc. 48° 09'n
długosc. 17° 07' e
3 2 3