Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T09:37:48+01:00
Poznań - zabór pruski (niemiecki)
warszawa-rosyjski
kraków-austryjacki
lwów-rosyjki
Gdańsk-pruski
opole-pruski
lublin-rosyjski
8 3 8
2010-02-20T09:38:13+01:00
Pruskim: Opole, Gdańsk, Poznań. Rosyjskim: Warszawa, Lublin. Austyjackim: Kraków, Lwów. :) daj naj i pozdro:)
1 5 1
2010-02-20T09:40:40+01:00
Następujące miasta znajdowały się pod zaborami:
1.Poznań: I rozbiór-Polska;II-Prusy;III-Prusy
2.Warszawa: I rozbiór-Polska;II-Polska;III-Prusy
3.Kraków: I rozbiór-Austria;II-Austria;III-Austria
4.Lwów: I rozbiór-Austria; II-Austria;III-Austria
5.Gdańsk: I rozbiór-Polska; II-Prusy;III-Prusy
6.Opole: I rozbiór-Polska; II-Polska;III-Prusy
7.Lublin: I rozbiór-Polska; II-Polska;III-Austria
3 5 3