Odpowiedzi

2010-02-20T09:41:04+01:00
1.Dzisiaj jest piękna słoneczna pogoda. Dzisiaj jest pochmurno.
2.Właśnie oglądam swój ulubiony program w telewizji. Wtelewizji nie ma nic ciekawego.
3.Robimy wielkie porządki. Nie chce mi się sprzątać.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T10:02:30+01:00
A)Dziś jest ładna pogoda.Dziś jest brzydka pogoda.
b)Jest wiele ciekawych programów telewizyjnych.W telewizji nie ma nic ciekawego.
c)Dzisiaj posprzątałam mieszkanie.Dzisiaj nie posprzątałam mieszkania.
2 3 2