Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T09:39:58+01:00
Możesz spróbować na cba.pl, tam możesz mieć domenę cba, c0, y0
nie wiem czy o to chodziło, ale ja też zakładałam stronę ;)
2010-02-20T10:38:47+01:00
Wchodzimy na: http://republika.onet.pl/ następnie wybieramy "załóż konto www" i gdy nam się wyświetlą różne opcje wyboru strony wybieramy "Republika start" aby można było utworzyć konto www należy posiadać własną pocztę na www.onet.pl. Gdy mamy pocztę na onecie rejestrujemy sie na republika.pl i należy postępować wg podanych instrukcji na stronie.