Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T09:52:37+01:00
1.Eu sunt din cadrul următor de la parter.
2.Aş prefera să vorbesc cu o femeie.
3.Eu am uita de ţigani.
4.Aveţi nevoie de o fată, pe o bază permanentă.
5.Putem vorbi?
1 5 1
2010-02-20T10:00:39+01:00
1. Eu Sunt din apropierea cuşcă de la parter.
2.Aş prefera să vorbesc cu o femeie.
3.Eu am uita deţigani.
4.Aventi girl-pe o bază permanentă.
5.Putem vorbim?
1 5 1