Wyjaśnij w dowolnej formie jedną z myśli:
1."Dobrze widzi się tylko sercem. To co jest najważniejsze jest niewidoczne dla oczu."
2."Lecz byłem za młody żeby ją kochać"-czy to znaczy że młodzi ludzie nie potrafią kochać.
minimum 3 zdania . Plagiaty będą kasowane.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T10:02:56+01:00
Ja zrobię do pierwszego :
W tej myśli autor chce przekazać że są rzeczy , uczucia nie widoczne dla oczu.Większość ludzi swoimi oczyma widzi to co chce widzieć , a serce widzi np. miłość , szczęście ,smutek , żal.Oczy niedostrzegą uczuć , ale nasze serce tak.Może jest lepszym doradcom niż to co widzimy oraz słyszymy.
2010-02-20T10:06:45+01:00
Można to wyjaścić w formie np. dedykacji (np. na książce albo przy liście do kwiatów.
1. "DOBRZE WIDZI SIĘ TYLKO SERCEM. TO CO JEST NAJWAŻNIEJSZE JEST NIEWIDOCZNE DLA OCZU"
Drogiej Kasi,
z przeprosinami za to, że nie dostrzegłem, że tak naprwadę bardzo mnie kochasz. Chciałbym, abyś mi wybaczyła i żeby wszytsko było tak jak dawniej.
Tomek.
2010-02-20T10:08:17+01:00
Myślę, że słowa :"Dobrze widzi się tylko sercem. To co jest najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" oznaczaja to, że w człowieku najważniejsze jest to co ma w sercu. We wspólczesnym świecie ludzie zwracają uwagę na stan majątkowy i wygląd, a nie cechy charakteru. A to własnie wnetrze człowieka powinno byc akceptowane. Pomimo wad jakie posiada każdy człowiek, są tez zalety, które da sie zauważyc tylko podczas bliższego poznania. Dlatego nie oceniajmy ludzi pochopnie. "Patrzymy sercem", a nie oczami, bo są rzeczy, których nie da się zobaczyc gołym okiem.