Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:06:41+01:00
1. najpierw kontury wydm na dole.
2. kontury sfinksa.
3. kontury wydm po bokach.
4. duża piramida i dwie mniejsze.
5. ważniejsze linie.
6. dodatkowe małe kreski :)
ale mi czasu zajęło rysowanie XD
6 3 6
2010-02-20T13:56:59+01:00
1. Rysujemy okrąg.
2. Zaznaczamy oczy i nos.
3.Dodajemy uszy.
4.Dorysowujemy "coś' na głowie.
5. Wypełniamy wszystko kolorem i rysujemy wydmy piaskowe :)
2 1 2