Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T10:11:35+01:00
Hej
Jest to w większosci Islam
Islam-to czternascie wiekow historii. Poczatek tej religii łaczy sie bezposrednio z naukami gloszonym przewodnikom karawan, kupcom, beduina. Zwiazany jest z objawieniami jak glosza muzulmanie, proroka w dziejach ludzkosci-Mahummanda. To on zalozyl w Medynie pierwszaq wspolnote. Poczatki nie byly latwe. Prorok byl zmuszony do ucieczki, ktora nazwano era muzulmanska. Muzulmanin znaczy ulegly oddany Bogu do podstawowych obowiazkow religijnych ktore nie rozelwalnie wpisuja sie w codziennosc naleza okazywanie milosierdzie. Symbole tej religii to czarnu kamien Hadzar
Polksiazyc (hilal)
jak chcesz cos wiecej na ten temat to pisz;D
pOZDR
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T13:43:50+01:00
Plemiona Turków oguzyjskich, które osiedliły się w Azerbejdżanie, północnym Iranie i Anatolii, wyznawały szamanizm, choć popularne były także inne wielkie religie regionu – buddyzm, nestorianizm, manicheizm czy judaizm. Migracja plemion na zachód umożliwiła im poznanie islamu, który z czasem stał się obowiązującą religią. Dziś ludność Turcji składa się w 99% z muzułmanów, w większości wyznania sunnickiego. Na wschodzie i południowym wschodzie kraju mieszkają także grupy szyitów. W sumie, wszystkie niemuzułmańskie wyznania stanowią mniej niż 1% ludności.



Mam nadzieję , że pomogłam , a jak nie to sorry :)


1 5 1