Odpowiedzi

2010-02-20T10:18:27+01:00
Obw. = 100cm
Obw.= 2+2+3+3=10 x
bok 1=2x =2*10=20
bok2=3x = 3*10=30
100=10x//:10
x=10

przekątna=a^2 + b^2 = c^2 ( ^2 to oznacza do potęgi drugiej)
20 ^2 + 30^2=c^2
400 + 900 = c^2
1300= c^2
c= pierwiastek z 1300
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • nula
  • Początkujący
2010-02-20T10:20:02+01:00
100 cm= 2 * 2/3x + 2x
100=4/3x+2x
100=3i1/3x /podzielić wszystko przez 3i1/3
x=30 -to jest dłuższy bok to jest a
krótszy to 2/3 dłuższego więc ma dł 20 a to jest b
przekątna
d = √a^2 + b^2
d=√900+400
d=√1300
d=36 w przybliżeniu :)
1 5 1