Proszę zrobić mi logo do strony.
Wielkości takiego co u góry: http://witowski.vgh.pl/news.php
z wizerunkiem błazna + nazwą strony internetowej: "witowski.vgh.pl"
proszę o szybkie przesłanie. jako załącznik lub jako stronę internetową (zalinkowane na image). logo ma być waszego autorstwa, a nie z netu!
dużo pkt. więc się przyłożyć.
WYBIERAM NAJLEPSZE!!

2

Odpowiedzi

2010-02-20T11:46:26+01:00
Proszę, o to link, który wystarczy tylko wkleić w panelu administracyjnym strony.
http://img18.imageshack.us/img18/3252/banrc.png
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:41:43+01:00
Http://img684.imageshack.us/img684/5485/bazennadbaznamixd.png

Błazen.

Liczę na najlepszą.
Milszego dnia.
xD symbolizuje śmiech.