Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T10:17:21+01:00
A) 4a +4b=4(a+b)
b) 3x+15y=3(x+5y)
c) 7x+14y=7(x+2y)
d) bc-bd=b(c-d)
e) xy-3x=x(y-3)
f) py-p=p(y-1)
g) 9xy-y=y(9x-1)
2010-02-20T10:18:17+01:00
A) 4a +4b 4(a+b)
b) 3x+15y 3 ( x+5y)
c) 7x+14y 7(x+2y)
d) bc-bd b(c-d)
e) xy-3x x(y-3)
f) py-p p(y-1)
g) 9xy-y y(9x-1)
2010-02-20T10:18:34+01:00
A) 4(a+b)
b) 3(x+5y)
c) 7(x+2y)
d) b(c-d)
e) x(y-3)
f) p(y-1)
g) y(9x-1)

:)