Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T10:38:27+01:00
Perpetum Mobile nie mozna zbudować, ponieważ nie ma możliwości zbudowania urządzenie, które samo na siebie produkowało by energie przez nieskończenie długi okres czasu.
<L3
'A gdy połknęła 25 tabletkę ,
Popijając 25 kieliszkiem wódki,
Zadzwonił on , oznajmiając ,że chce
spędzić z nią resztę życia..'
2010-02-20T10:41:52+01:00
Nie można zbudować maszyny, która pracowałaby w nieskończoność. Przeczy to znanym prawom fizyki.
2010-02-20T10:43:40+01:00
Nie można zbudować maszyny, która pracowałaby w nieskończoność, cały czas. Jest to prawo fizyki ;)
dasz naj ?
2 3 2