Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T10:39:18+01:00
3×12=36 = łączna ilośc punktów w 3 meczach
36+20=56= łaczna ilośc punktów w 4 meczach

średnia po 4 meczach:56:4=14
5 4 5
2010-02-20T10:41:11+01:00
12*3=36
(36+20)/4=56/4=14
Odp.:Średnia po czterech meczach wynosiła 14 punktów.
3 3 3
2010-02-20T10:41:56+01:00
12*3=36--->Tyle zdobył punktów w trzech meczach.
36+20=56--Tyle zdobył w czterech meczach.
Średnia po czterech meczach

56:4=14

Odpowiedz:Średnia po czterech meczach wyniosła 14 punktów.
3 4 3