Odpowiedzi

2010-02-20T10:49:52+01:00
Wzór na przeciwprostokątną trójkąta prostokątnego równoramiennego to a√2 czyli dwa boki mają po 12 cm a trzeci ma 12√2. jest to trójkąt prostokątny równoramienny więc kąty wynoszą 90stopni a dwa następne mają po 45 stopni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T10:52:30+01:00
Kąty= kąt prosty 90°
(180-90) : 2 = 90 : 2 = 45°
dwa pozostałe kąty6 mają miarę po 45°

boki= przyprostokątne po 12 cm a trzeci 12√2
1 4 1