Pogrupuj podane potrawy do odpowiednich rubryk , niektóre mogą nie znaleźć swojego miejsca w tabelce.

Brazylijskie placki , włoska sałątka , francuskie ciasto m, szkocka nalewka , kanadyjski dżem żurawinowy , japońskie sushi , egipskie pierożki , kenijska zupa , chińskie ciasteczka z wróżbą , angielska herbata . :


Kuchnia AMERYKI POŁUDNIOWEJ -

Kuchnia EUROPY -

Kuchnia AZJI -

Kuchnia AFRYKI -



DAJE NAJ ; *

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T10:54:39+01:00
Kuchnia AMERYKI POŁUDNIOWEJ -Brazylijskie placki,kanadyjski dżem żurawinowy,

Kuchnia EUROPY -włoska sałatka,francuskie ciasto,szkocka nalewka,angielska herbata

Kuchnia AZJI -japońskie sushi,chińskie ciasteczka z wróżbą,kenijska zupa

Kuchnia AFRYKI - egipskie pierożki,
2010-02-20T10:55:04+01:00
Kuchnia AMERYKI POŁUDNIOWEJ - Brazylijskie placki

Kuchnia EUROPY - włoska sałątka, francuskie ciasto, szkocka nalewka, angielska herbata

Kuchnia AZJI - japońskie sushi, chińskie ciasteczka z wróżbą

Kuchnia AFRYKI - egipskie pierożki, kenijska zupa

Nie ma nigdzie - kanadyjski dżem żurawinowy
2010-02-20T10:58:58+01:00
Ameryka Płd-Brazylijskie Placki, kanadyjski dżem żurawinowy
Europa-włoska sałatka, francuskie ciasto, szkocka nalewkA, angielska herbata,
Azja-japońskie sushi,kenijska zupa ,chińsie ciasteczka z wróżbą
Afryka-egipskie pierożki