Odpowiedzi

2010-02-20T10:52:40+01:00
Jaskinia Raj: wapienie
Jaskinia Łokietka: krasy
Jaskinia Niedźwiedzia: wapienie
Jaskinia Wielka Śnieżka: krasy
Jaskinia Grota Mechowska: skały osadowe
10 2 10
2010-02-20T10:56:07+01:00
Łokietka-krasowa
niedziedzia-marmu
śnieżka-nie pamiętam
groty mechowskie-sufozyjna
9 1 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T10:56:48+01:00
Jaskinia Raj: wapienie
Jaskinia Łokietka:wapienie
Jaskinia Niedźwiedzia:marmur
Jaskinia Wielka Śnieżka:wapienie
Jaskinia Grota Mechowska piaskowce
13 3 13