Siemka mam zadanie ^^ :D

W Miejsce kropek należy wpisać odpowiedni wyraz.

Porządkowanie organizmów żyjących na kuli Ziemskiej polega na porównaniu cech i ich budowy zewnętrznej i ............ oraz szukaniu pokrewieństw między nimi.

Zajmuję się tym jedna z dziedzin Biologii - .........

Podstawową jednostką używaną w systematyce jest ..........

Należy do niego grupa organizmów podobnych do siebie, Blisko ze sobą .............

W obrębie gatunku organizmy mogą się krzyżować i wydawać na świat ................ potomstwo.

Z góry dzięki ^^ :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T10:59:28+01:00
Porządkowanie organizmów żyjących na kuli Ziemskiej polega na porównaniu cech i ich budowy zewnętrznej i .....wewnetrznej....... oraz szukaniu pokrewieństw między nimi.

Zajmuję się tym jedna z dziedzin Biologii - ....systematyka.....

Podstawową jednostką używaną w systematyce jest ....gatunek......

Należy do niego grupa organizmów podobnych do siebie, Blisko ze sobą ....spokrewnionych.........

W obrębie gatunku organizmy mogą się krzyżować i wydawać na świat ......płodne.......... potomstwo.
16 2 16
2010-02-20T13:14:00+01:00
Porządkowanie organizmów żyjących na kuli Ziemskiej polega na porównaniu cech i ich budowy zewnętrznej i wewnetrznej oraz szukaniu pokrewieństw między nimi.

Zajmuję się tym jedna z dziedzin Biologii - systematyka.

Podstawową jednostką używaną w systematyce jest gatunek.

Należy do niego grupa organizmów podobnych do siebie, Blisko ze sobą spokrewnionych.

W obrębie gatunku organizmy mogą się krzyżować i wydawać na świat płodne potomstwo.
23 4 23