Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T11:04:59+01:00
Zima zła nadeszła grudnia i tak została.
Już grudzień, styczeń i luty i końca nie widać.
Już zimno, mamy dość tego śniegu i rzucania kulkami.
Mamy już dość!!!
Zimo zmykaj, wracaj wiosno!!!
Chcemy ciepła, kwiatów rozkwitających
i pachnących!!!
DASZ NAJ??????
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T11:11:24+01:00
Kiedy ostra zima trzyma,
Nikt mnie nie zatrzyma,
Bym na sanki pędziła!
Gdybym przy kominku była,
To bym sobie tak marzyła...
Niech nam żyje zima!
Niech nam pada śnieg,
Niczym szybki bieg!
Niech choinki oprószone,
Będą jakby zamrożone!

Mam szansę na naj???????
2 5 2