Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:08:22+01:00
Wysoka rado!
W imieniu grupy mieszkańców naszego miasta proponujemy, by na nowo zakupionym terenie powstał park. W naszym mieście jest zdecydowanie za mało zieleni, która jest niezbędna, zwłaszcza w tak zaludnionym mieście jak nasze. Park odiwedzanyby był przez rodziny z dziećmi, młodzież oraz osoby starsze.
Proszę o przychylne rozpatrzenie mojej prośby.
Z wyrazami szacunku

Pełniona funkcja, Imię , Nazwisko
2010-02-20T11:12:19+01:00
W imieniu grupy mieszkańców naszego miasta proponujemy by na nowo zakupionym terenie powstał plac zabaw ponieważ myślę że dzieci powinny mieć gdzie się bawić i odpoczywać szczególnie latem lub pizzernia bo można zawsze iść z kolegami lub koleżankami zjeść pizze.
2010-02-20T11:13:44+01:00
Wysoka rado!
W imieniu grupy mieszkańców naszego miasta proponujemy, by na nowo zakupionym terenie powstał parking W naszym mieście jest zdecydowanie za mało miejsc parkingowych, a samochodów przybywa z każdym dniem. Parkingi rozładowałyby chociaż w niewilkiej części ruch uliczny gdyż samochody szybciej można byłoby zostawić na parkingu zamiast jeździć w kółko w poszukiwaniu wolnego miejsca parkingowego.
Proszę o przychylne rozpatrzenie mojej prośby.
Z wyrazami szacunku

Prezydent miasta Krakowa
XYZ