Odpowiedzi

2010-02-20T11:12:54+01:00
- rozwinięcie systemu prognozowania
- rozwinięcie przystosowania budownictwa: buduje się bardzo lekkie konstrukcje domów, tak aby nie pękały przy kołysaniu się gruntu, a przy zawaleniu nie powodowały duży strat - jest to tradycyjne budownictwo koreańskie i japońskie.
W budownictwie wielorodzinnym wznosi się domy ze zbrojnego żelbeton (z fundamentami umieszczonymi na sprężynacch)

4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:15:23+01:00
Aby zminimalizować trzęsienia ziemi należy dbać o środowisko.
jednak ludzie nie dbają o nie i rozniecając lasy niszczą przyrodę.
w wyniku czego powstaje dziura ozonowa i efekt cieplarniany.
a to prowadzi do trzęsień ziemi. żeby ograniczyć trzęsienia ziemi powinniśmy dbać o przyrodę.
4 2 4