Odpowiedzi

2010-02-20T11:15:26+01:00
C^=a^ + b^
c^=(x√2 )^ + (x√5)^
c^=2x^ +5x^
c^=7x^
c=√7x^
c=x √7
--------------------------
( ^------------------->oznacza do kwadratu)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:17:16+01:00
A=pierwiastek z 2cm
b=pierwiastek z 5cm
c=?
c^=a^+b^
c^=(pierwiastek z 2cm)^ + (pierwiastek z 5cm)^ (potęga likwiduje pierwiastek)
c^=2cm^ + 5cm^
c^=7cm^
c=pierwiastek z 7cm^=pierwiastek z 7 cm