Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:34:48+01:00
Wejdz ta ten link http://zadane.pl/essays/view/23642
2010-02-20T12:04:13+01:00
Ja ferie spędziłam w górach, w Wiśle. Było super, mieszkałam koło skoczki im. Adama Małysza. Mimo że do centrum Wisły miałam 5 km to mi się podobało. W końcu w góry nie przyjechałam na miasto i pojeźdźić na nartach. Było bardzo miło. Chodziłam naśniadanie, potem na stok, na obiad i znowu na stok. Bardzo dużo jeżdżiłam bo to kocham. Wieczorem chodziłam na fiitness, bilard lub tenis stołowy. Bardzo mi się podobało i chciałabym pojechać tam jeszcze raz. ;)