Odpowiedzi

2010-02-20T11:11:41+01:00
Http://shamrock.internetdsl.pl/oglnieo/oglnieo.htm
http://www.mojairlandia.pl/
http://pl.wikipedia.org/wiki/Irlandia
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T11:12:15+01:00
-http://pl.wikipedia.org/wiki/Irlandia,
-http://www.mojairlandia.pl/,
-http://images.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=irlandia&lr=&rlz=1R2ADSA_plPL351&oq=&um=1&ie=UTF-8&ei=D7V_S4yIBciF_AbK8JzrBg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCIQsAQwAw,
-http://www.fotoirlandia.com/,
-http://skarby-swiata.pl/irlandia-zabytki/,
-http://www.irlandia.net/,
-http://www.discoverireland.pl/,

DASZ NAJ??????