Odpowiedzi

2010-02-20T11:13:53+01:00
4-x = 2x +1
-x-2x=1-4
-3x=-3/:-3
x=1
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:15:51+01:00
4-x= 2x +1
-2x - x+ -4 +1
-3x= -3
x=1
2010-02-20T11:17:01+01:00
4-x=2x+1 /-2x
4-3x=1 /-4
-3x=-3 /*(-1)
3x=3
x=1
SPRAWDZENIE:
L=4-1=3
P=2*1+1=3
L=P
Mam nadzieję, że pomogłam.........
Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam........
Oraz zapraszam do znajomych......
:D:D:D:D:D
1 5 1