1. Jakie dokonania Karola Wielkiego miały charakter ponadczasowy?
2. Jaką część Europy podporządkowali sobie Arabowie?
3. Jaki był najdalszy zasięg podboju arabskiego na wschodzie?
4. Jak nazywa się najważniejsze miasto dla wyznawców Islamu?

Proszę o pilne odpowiedzi.!
z góry dziękuję wszystkim. ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:00:10+01:00
2.Arabowie zamieszkiwali cały Płw.Arabski.Następnie w skutek wielu walk zdobyli północną częsc Afryki,Egipt,tereny Państwa Perskiego aż do rzeki Indus na wschodzie.Zajęli też cały Płw.Iberyjski orza Sycylię i Sardynię z Korsyką.
3.tereny do rzeki Indus.
4.Najważniejsze miasto to Mekka
2010-02-20T12:06:30+01:00
Zacznę od końca :)
4.To miasto to Mekka.
3.Persja,Syria,Egipt.
2.Południową część półwyspu Iberyjskiego.
1.Wprowadził powszechnej w swoim państwie waluty,wprowadził też jednolite prawo oraz nowy podział administracyjny.
2 5 2